چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
اراک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تحول در نظام اداری کشور تنها کار یک دستگاه به خصوص نیست بلکه همه ارکان دولت باید پیشران برنامه تحولی باشند و نقش بسیج ادارات در این رهگذر بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با اعضای بسیج ادارات استان مرکزی به مناسبت هفته دولت، بیان کرد: خروجی فعالیت دستگاه‌های اجرایی باید بهبود وضعیت مردم در همه شاخص‌ها باشد و این مهم مستلزم پویاتر و متحول‌شدن نظام اداری است.

وی افزود: تحول در نظام اداری کشور تنها کار یک دستگاه به خصوص نیست بلکه همه ارکان دولت باید پیشران برنامه تحولی باشند و نقش بسیج ادارات در این رهگذر بسیار تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هشتم شهریور و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: لازم است جامعه اسلامی به ویژه دولتمردان در راه خدمت به اسلام و مردم سیره این شهیدان والامقام و شهید رئیسی را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود به دیدار اعضای هیئت دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له نسبت به اولویت‌بندی در امور تاکید ویژه داشتند که باید مورد توجه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت قرار گیرد.

وی ادامه داد: مسئولان، مدیران و کارمندان نهادهای مختلف اجرایی باید هر عملی که انجام می‌دهند اخلاص در عمل و کسب رضایت الهی و رعایت دستورات خداوند متعال را در نظر داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha